4 d’octubre de 2020

Gran part del treball consisteix a observar i escoltar la natura per poder plasmar la infinitat de formes, textures i imatges que aquesta ens ofereix. Els meus recursos pictòrics i formals provenen dels elements més primaris de la natura -l’aigua, l’aire, la terra, i el foc- i també dels objectes més quotidians. L’obra sorgeix d’una admiració cega per la bellesa que es pot trobar en cada petit objecte, en cada petita pedra, en cada pessic de pols, en cada petita fulla.
Jaume Amigó (l’Alzina de l’Aguda / Barcelona) – Fidel a la seva vocació de pintor, ha desenvolupat durant anys un llenguatge característic, personal, vinculat a la natura, a les seves transformacions, a la terra. A més de la pintura, ha realitzat múltiples incursions en l’escultura, la ceràmica, el gravat, així com en la dansa i el teatre, amb col·laboracions escenogràfiques; per tornar sempre a la pintura, la seva forma d’expressió de referència. Els seus viatges al Marroc i sobretot al Japó han marcat considerablement la seva obra.
Ha realitzat exposicions a llocs com Barcelona, Amsterdam, Madrid, Chicago, Osaka, Tòquio, Sion (Suïssa) o França, havent treballat amb la Galeria dels Àngels (Barcelona), la Michael Dunev Art Projects (Torroella de Montgrí), Galerie Roger Katwijk (Amsterdam), Le Ferm – Asile (Sion, Suïssa), Art Front Gallery i Broken Gallery (Toquio), Galeria Petit Pois (Osaka), entre d’altres.
NATURES’20
Propostes Artístiques en l’entorn rural
Programa NATURES’20
A NATURES’20, hi trobareu:
Espectacles de Dansa i creacions d’Arts Plàstiques en l’entorn rural
Laboratori de Creació de Dansa a la Natura
Xerrada i taller sobre Art i Paisatge
Residències de creació
i molt més!
El Festival
Inscriu-te
Contacte
Com arribar